ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
F-DYDGYTAL (Fline)
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Публічна оферта – пропозиція Надавача послуг, адресована будь-якій фізичній особі (на адресу необмеженого кола осіб) у відповідності до положень ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти цей Договір про надання послуг з монтажу та обслуговуванню локальної мережі та інших послуг на умовах, що містяться в Публічній оферті.
1.2. Договір – правочин про надання та отримання послуг з монтажу та обслуговуванню локальної мережі та інших послуг, укладений між Надавачем послуг і Користувачем на умовах Публічної оферти в момент акцепту Користувачем її умов (далі по тексту – Договір).
1.3. Послуга — монтаж та обслуговування локальної мережі Користувача Надавачем послуг, приєднання мережі та обладнання Користувача до телекомунікаційної мережі Партнера (Провайдера телекомунікацій) для отримання доступу до ресурсів мережі Інтернет, відповідно до тарифного пакету Надавача послуг.
1.4. Тарифний пакет – сукупність цінових умов та тарифів, що встановлюють обсяг наповнення тарифних пакетів та вартість Послуг, та іншу інформацію, що затверджується Надавачем послуг самостійно з оприлюдненням на Сайті: www.fline.com.ua
1.5. Абонентна плата — фіксований платіж за Послугу. Розмір абонентної плати визначається вартістю обраного Тарифного плану та додатковими послугами.
1.6. Користувач – споживач послуг, який отримує послуги на умовах цього Договору та обраного Тарифного пакету.
1.7. Надавач послуг - суб’єкт господарювання, який надає послуги Користувачам, з монтажу та обслуговуванню локальної мережі, та забезпечує доступ до мережі Інтернет та іншого контенту, згідно умов Договору та діючих Тарифних пакетів. Надавач Послуг, для виконання своїх зобов'язань згідно цього Договору, може залучати на договірних засадах третіх осіб (далі по тексту – Партнерів).
1.8. Партнер - суб’єкт господарювання, Провайдер телекомунікацій, який використовує власну телекомунікаційну мережу та/або, на договірних засадах, телекомунікаційну мережу будь-яких інших власників телекомунікацйних мереж, для надання доступу до ресурсів мережі Інтернет Користувачам, згідно замовлень Надавача Послуг.
1.9. Точка фізичного з'єднання з телекомунікаційною мережею - фізичне приєднання локальної мережі Користувача з телекомунікаційною мережею Партнера — Провайдера телекомунікацій, для доступу до ресурсів мережі Інтернет.
1.10. Особистий кабінет – веб-сторінка на Сайті Партнера, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Користувачем Послуг, поточний стан Особового рахунку Користувача та іншу інформацію. З особистого кабінету Користувачем може бути замовлена Послуга та її наповнення, шляхом передплати Послуги за допомогою онлайн-платежу банківською карткою з використанням платіжної системи. Для сервісу онлайн-оплати, Надавач послуг залучає до співпраці на договірних засадах компанії, що мають відповідні дозвільні документи для надання сервісу онлайн-платежів. Адреса сторінки входу до особистого кабінету: https://m1.fline.com.ua/my_account/ Особистий логін та пароль доступу Користувача до особистого кабінету вказується у Додатку №1 до Договору, який надається Користувачу під час реєстрації в системі Надавача послуг.
1.11. Особовий рахунок – рахунок в автоматизованій системі розрахунків Надавача послуг (ідентифікатор), на якому фіксуються платежі Користувача та суми грошових коштів, списані з платежів Користувача, в якості оплати за Послуги. Особовий рахунок має унікальний номер, який присвоюється Користувачу під час реєстрації Користувача в системі Надавача послуг та вказується у Додатку №1 до Договору. Номер особового рахунку використовується для ідентифікації оплати в системі Надавача послуг.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Згідно умов даного Договору та обраного тарифного пакету, Надавач послуг надає Користувачу оплачувані послуги з монтажу та обслуговуванню локальної мережі Користувача (далі — Послуга).
2.2. Локальна мережа Користувача, яку за умовами цього Договору обслуговує Надавач послуг, має точку фізичного з'єднання з телекомунікаційною мережею Провайдера телекомунікацій (далі - Партнер), для можливості отримання доступу до ресурсів мережі Інтернет, або будь-якого доступного в мережі контенту, доступ до яких надається Користувачу для некомерційних цілей.
2.3. В рамках умов даного Договору, Користувачу надається безоплатний доступ до мережі Інтернет та до будь-якого замовленого контенту, згідно обраного тарифного пакету Користувачем. Надавач послуг, на договірних засадах, залучає Партнера, який в свою чергу, використовує власну телекомунікаційну мережу, та/або телекомунікаційну мережу будь-яких інших власників телекомунікацйних мереж. Розрахунки з Партнером за доступ до мережі Інтернет та будь-який замовлений Користувачем контент, здійснюється Надавачем послуг в рамках умов окремого Договору між Надавачем послуг та Партнером.
2.4. Послуга надається Користувачу за адресою, вказаною у Додатку №1 (Відомості Користувача), який є невід'ємнимною частиною даного Договору.
2.5. Для забезпечення інформаційної підтримки, Надавач послуг використовує інформаційний ресурс:
- офіційний сайт за адресою: www.fline.com.ua;
- веб-інтерфейс управління особистим кабінетом: https://m1.fline.com.ua/my_account/
- технічну підтримку у центрі обслуговування Користувачів за адресою: м. Горішні Плавні, Вулиця Добровольського, 53, або за телефонами: 0992237844; 0986644441.
2.6. Підтвердженням прийняття Користувачем умов даного Договору є здійснення процедури реєстрації особистого кабінету Користувача та оплати Послуг. Датою укладання даного Договору є дата оплати Користувачем Послуг.
2.7. Підтвердженням повного прийняття будь-яких змін умов даного Договору, умов надання Послуги, та/або зміни вартості Послуг є подальше користування й оплата вартості Послуги.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Користувач має право:
3.1.1 Отримувати якісні Послуги.
3.1.2 Мати доступ до свого особистого кабінету для ознайомлення зі станом взаєморозрахунків з Надавачем послуг через веб-інтерфейс управління особистим кабінетом: https://m1.fline.com.ua/my_account/
3.1.3 В односторонньому порядку відмовитись від отримання Послуг шляхом припинення оплати Послуг.
3.1.4 На повернення сплачених наперед коштів у разі відмови від Послуг, за виключенням поточного (розрахункового) періоду надання Послуг.
3.2. Надавач послуг має право:
3.2.1 Змінювати умови надання Послуг та вартість Послуг з дотриманням умов п. 3.4.3 цього Договору.
3.2.2 Для виконання умов Договору залучати на договірних засадах треті компанії (Партнерів), а саме Провайдерів та Операторів телекомунікацій, Операторів телебачення, компанії, що надають послуги сервісу онлайн-оплати та інших надавачів послуг відповідно до замовленнь Користувача контенту.
3.2.3 При проведенні планових ремонтних робіт, тимчасово призупинити надання Послуг, з обов'язковим повідомленням Користувача шляхом публікації інформації на офіційному сайті: www.fline.com.ua, а у випадку проведення ремонтно-відновлювальних робіт без попереднього повідомлення.
3.3. Користувач зобов'язується:
3.3.1 Самостійно контролювати стан особового рахунку та своєчасно сплачувати за Послуги. При оплаті Послуг вказувати присвоєний номер особового рахунку (ідентифікатор) для ідентифікації оплати в системі Надавача послуг.
3.3.2 Ознайомлюватися з новинами та інформацією, що публікується на сайті Партнера www.fline.com.ua.
3.3.3 Приймати всі необхідні міри, спрямовані на забезпечення збереження цілісності локальної мережі, а у випадку пошкодження, своєчасно повідомляти представників Надавача послуг за телефонами: 0992237844; 0986644441.
3.4. Надавач послуг зобов'язується:
3.4.1 Надавати якісні Послуги, згідно замовлень Користувача та умов цього Договору.
3.4.2 Надавати доступ до особистого кабінету Користувача з відображенням у ньому інформації, що стосуються замовлених Користувачем Послуг, підсумковий баланс взаємних розрахунків, особисті дані Користувача та інше.
3.4.3 Повідомляти Користувача про зміну умов надання Послуг, вартості Послуг та будь-яких умов даного Договору не менш ніж за тридцять днів до дати впровадження таких змін. Всі повідомлення Надавач послуг здійснює шляхом публікації інформації на сайті Партнера www.fline.com.ua.
3.4.4 Повідомляти про проведення планових профілактичних робіт на стороні Надавача послуг або на стороні Партнера, залученого до виконання умов Договору, не менше ніж за 24 години до початку проведення таких робіт, за виключенням проведення аварійних ремонтно-відновлювальних робіт.
4. РОЗРАХУНКИ ЗА ДОГОВОРОМ
4.1. Користувач оплачує за Послуги у вигляді щомісячної абонентської плати за актуальними Тарифними пакетами, які розміщені на сайті: www.fline.com.ua.
4.2. Послуга стає доступною Користувачу з моменту повної передплати вартості обраного Тарифного пакету на один календарний місяць (розрахунковий період).
4.3. Після завершення передплаченого розрахункового періоду за Послуги доступ до Послуги автоматично блокується. Відновлення доступу до Послуги відбувається автоматично в момент повної передплати вартості обраного Тарифного пакету на наступний період.
4.4. Для безперервного користування Послугою Користувач своєчасно сплачує вартість Послуги шляхом передплати у розмірі повної її вартості.
4.5. Інформація про платежі, обсяг наповнення і вартість наданих Послуг відображається в особистому кабінеті Користувача. Користувач самостійно контролює стан особового рахунку через сторінку: https://m1.fline.com.ua/my_account/
5. СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ
5.1. Датою укладання даного Договору є дата реєстрації особистого кабінету та оплати Користувачем Послуг. Договір діє безстроково, поки Користувач не заявить про бажання припинити дію цього Договору шляхом припинення оплати Послуг.
5.2. Надавач послуг може розірвати даний Договір в односторонньому порядку лише у випадку порушення Користувачем своїх обов'язків, загальних правил користування Послугою, порушення Законодавства України.
6. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
6.1. Надавач послуг не несе відповідальності перед Користувачем за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором у випадку виникнення обставин, що виникли поза волею й бажанням Надавача послуг, і які не можна було передбачити або уникнути, включаючи: укази або постанови органів державної влади, що обмежують діяльність Надавача послуг з надання Послуг; громадські заворушення, епідемії, блокади, ембарго; землетруси, повені, урагани, відключення електроживлення, пожежі або інші стихійні лиха; воєнні дії на території здійснення діяльності; навмисні або ненавмисні дії третіх осіб, що призвели до непрацездатності устаткування Надавача послуг, або неможливості якісного надання Послуг.
7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
7.1. У випадку виникнення неврегульованих претензій між Сторонами, кожна з них може захищати свої порушені права в порядку, встановленому положеннями діючого Законодавства України.
7.2. Надавач послуг надає Послуги й виконує інші обов'язки за даним Договором особисто та із залученням третіх осіб — Партнерів, на підставі укладених Договорів між Надавачем послуг та Партнерами.
7.3. Дії, пов'язані з реєстрацією Користувача, прийомом оплати Послуг від Користувача, консультаційно-довідковим обслуговуванням, наданням доступу до особистого кабінету здійснюються уповноваженими Представниками Надавача послуг, що діють від імені Надавача послуг, в рамках наданих Представникові повноважень.
7.4. Умови даного Договору діють для всіх Користувачів.
7.5. Користувач надає згоду Надавачу послуг на обробку та використання своїх персональних даних відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних", та має право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані, що містяться у відповідній базі персональних даних, пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази. Якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними звертатися з питань захисту своїх прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних. Надавач послуг, в свою чергу, зобов'язаний забезпечити зберігання персональних даних Користувача та використовувати персональні дані Користувача лише в рамках виконання своїх зобов'язань та умов цього Договору.
7.6. Користувач особисто використовує надані йому Послуги. Передача або надання будь-яких Послуг третім особам з використанням наданих Користувачу реєстраційних даних не допускається.
7.7. Суперечки за даним Договором вирішуються шляхом переговорів. У випадку неможливості їхнього врегулювання Сторони звертаються до суду відповідно до діючого законодавства України.
7.8. Договір залишається чинним у випадку зміни реквізитів Сторін, зміни установчих документів Надавача послуг, включаючи зміну власника, організаційно-правової форми, назви підприємства та інше. У випадку зміни реквізитів Надавач послуг зобов'язаний в десяти-денний строк повідомити про це Користувача.
8. РЕКВІЗИТИ НАДАВАЧА ПОСЛУГ
відповідно до території здійснення діяльності F-DYDGYTAL (Fline):
ФОП Попова Є.П.
ЄДРПОУ: 3699004563
Юрид.адреса: 39800, Полтавська обл.,
м.Горішні Плавні,
вулиця Гірників, буд.19 кв.44
телефони: 0992237844; 0986644441
e-mail: manager@fline.com.ua
e-mail: isp.fline.mail@gmail.com
Додаток 1
Прейскурант на додаткові послуги | Вартість, грн |
Виклик майстра на дім (налаштування кінцевого обладнання абонента, усунення неспровностей що виникли з вини абонента, заміна конектора на кінцевому обладнанні абонента) | Безкоштовно |
Налаштування Wi-fi роутеру в офісі провайдера | Безкоштовно |
Придбання кабелю (ціна за 1 метр) | 16 |
Зміна тарифного плану | 0 |